Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą świadczącą kompleksowe usługi w zakresie zarządzania i administrowania nieruchomościami. Poniżej przedstawiamy fragment oferty naszych usług. Jesteśmy bardzo elastyczni, więc możemy przyjąć na siebie wszelkie inne obowiązki, które łączą się z zarządzaniem nieruchomościami i z funkcjonowaniem budynków.
Michał Cichoń i Rafał Chmielarski
Prowadzenie księgowościOferujemy prowadzenie drobiazgowej ewidencji wszelkich kosztów i przychodów związanych z funkcjonowaniem Państwa Nieruchomości.
Wypełniamy deklaracje podatkowe.
Przygotowujemy sprawozdania finansowe i bilanse zgodnie z obowiązującymi wzorami.
Wystawiamy rachunki i faktury VAT w imieniu wspólnoty, lub właścicieli nieruchomości
Dokonujemy wszelkich płatności, za akceptacją Zarządów i właścicieli
Obsługa rachunku bankowego
Wszelkie operacje finansowe będziemy przeprowadzać poprzez rachunek bankowy, ułatwiając w ten sposób kontrole nad naszymi poczynaniami.
Będziemy księgować wszelkie wpłaty mieszkańców, oraz będziemy zakładać, jak najwyżej oprocentowane lokaty, by w ten sposób zwiększyć Państwa przychody z nieruchomości.
Nie będziemy zmieniać numeru Państwa rachunku, by nie wprowadzać niepotrzebnego zamieszania.
e-Kartoteki (kartoteki ON-LINE)
Oferujemy Państwu możliwość sprawdzania stanu kartoteki drogą elektroniczną, przez Internet w dotychczasowej formie.
Poprzez kartoteki on-line można także przesłać do nas zgłoszenie o ewentualnej awarii
Prowadzenie dokumentacji
Oferujemy ustalanie i weryfikowanie aktualnego stanu prawnego nieruchomości.
Prowadzimy wykaz właścicieli lokali.
Przygotowujemy pisma, zaświadczenia, oświadczenia.
Prowadzimy książkę obiektu budowlanego, oraz ewidencją dokumentacji technicznej.
Reprezentacja
Gwarantujemy profesjonalną reprezentację Wspólnoty we wszelkich kontaktach z urzędami, dostawcami mediów i firmami obsługującymi Państwa nieruchomości.
Jako firma niebędąca w żadnych koligacjach z krakowskimi developerami gwarantujemy rzetelną i sumienną egzekucję Państwa ewentualnych roszczeń względem wykonawców budynku.
Dopilnujemy prawidłowego przejęcia Państwa dokumentacji od dotychczasowego zarządcy poprzez sporządzenie lub weryfikację protokołów zdawczo/odbiorczych.
Odczyt liczników zużycia mediów
Do rozliczeń mediów, bardzo ważne jest regularne i dokładne prowadzenie odczytów wszelkich mediów dostarczanych mieszkańcom i najemcom. Przyjmiemy na siebie ten obowiązek i postaramy się regularnie, rozliczać wodę i media zgodnie z Państwa zaleceniami. Dozór firm obsługujących nieruchomość
Prawidłowy nadzór nad wszystkimi firmami obsługującymi nieruchomość poprawia komfort i jakość w codziennym użytkowaniu budynku, dlatego gwarantujemy stały i dokładny nadzór nad firmami sprzątającymi, konserwatorskimi i remontowymi. Sami ze swojego doświadczenia posiadamy bazę sprawdzonych firm sprzątających, remontowych, dekarskich. W przypadku, gdy firmy, które obecnie obsługują Państwa nieruchomość nie będą spełniały należycie swoich obowiązków, zajmiemy się poszukiwaniem innych, które będą lepiej funkcjonowały.
Przygotowywanie planów remontowych
Prawidłowo zaplanowane prace remontowe gwarantują zmniejszenie się zużywania budynków. Mając za cel naszej działalności dbanie i profesjonalne zarządzanie mieniem naszych zleceniodawców dużo uwagi poświęcimy na przygotowywanie i opracowywanie planów remontowych. Będziemy je opracowywać we współpracy z Państwem oraz na podstawie protokołów z przeglądów budowlanych.
Zlecanie przeglądów budynków
Oferujemy pilnowanie terminów i zlecanie przeglądów kominiarskich, budowlanych i innych obowiązkowych przeglądów wynikających z przepisów prawa.
Doręczenie rozliczeń i pism do mieszkańców
Oferujemy doręczanie pism i wszelkich rozliczeń do mieszkańców w najkrótszym możliwym terminie.
Kontakt elektroniczny
Na Państwa życzenie wszelką korespondencję, możemy wysyłać mailem, co przyspieszy kontakt między nami.
Bieżący nadzór nad nieruchomością
Nie zawsze osoby sprzątające i mieszkańcy zgłaszają drobne awarie i uszkodzenia budynku. Opóźnienie w przekazaniu do firm konserwatorskich informacji o usterkach może Państwa narazić na dodatkowe koszty. W związku z tym oferujemy wizytacje naszych przedstawicieli, które będą się odbywały przynajmniej raz w tygodniu.
Windykacja zaległości
Od wielu miesięcy każdy w Polsce odczuwa skutki ogólnoświatowego kryzysu gospodarczego. W funkcjonowaniu wspólnoty mieszkaniowej bardzo ważna jest płynność finansowa, dlatego postaramy się przyłożyć do wszelkich czynności związanych z windykacją zaległości. Będziemy przygotowywać stosowne wezwania, monity do mieszkańców. Jeżeli będzie to możliwe przeprowadzimy rozmowy z dłużnikami przestrzegające przed konsekwencjami związanymi z zaleganiem z opłatami za mieszkanie.
Utrzymanie czystości
Sprzątanie wewnątrz budynków mieszkalnych.
Mycie okien i przeszkleń.
Sprzątanie ulic i placów.
Utrzymanie i zagospodarowanie terenów zielonych, w tym koszenie i grabienie trawy i liści.
Odśnieżanie ręczne i mechaniczne chodników i parkingów.
Wywieszanie flag.
Konserwacje
Zapewniamy 24 godzinną opiekę konserwatora.
Wykonujemy drobne naprawy i ulepszenia.
Wykonujemy wymiany zamków, samozamykaczy, regulacje i smarowania.
Wysokość naszego wynagrodzenia związana jest z zakresem obowiązków, stanem technicznym budynku, oraz jego powierzchni użytkowej, dlatego w celu dokładnego jego określenia proponujemy niezobowiązujące spotkanie, po którym przedstawimy szczegóły.